אנו, אוריה ודניאל מייסדי שורשים, חיים ונושמים נדל״ן מזה עשור ואנו בעלי ניסיון ורקע עשיר בשיווק נדל״ן. כל אחד מאתנו הוא חוד החנית בתחומו ויחד יצרנו מודל ייחודי שאין לו מתחרים. שיטת העבודה שלנו, נתפסת כ"סיירת מובחרת" לשיווק נכסים, בזכות הניסיון והמוניטין שצברנו.
ניתוח הפרויקט,
סביבה ומתחרים
לתפיסתנו, כל פרויקט מתחיל בלמידה וחקירה מכל זויות אפשרית מהעמקת שורשים ומחיבור לשטח. אנו מקשיבים ולומדים את הלקוח (בהנחה שהוא יודע הרבה יותר מאיתנו), ומעניקים מעטפת מקצועית כוללת של 360 מעלות.
איפיון קהלי היעד
הליווי שלנו כולל את שלב התכנון הראשוני, הגדרת קהלי היעד, ניתוח ביקושים בסביבת הפרויקט, תמחור הדירות, בניית האסטרטגיה, יצירת בידול ותמהיל השיווק, מיתוג הפרויקט ויצירת החומרים השיווקיים דרך הקמת מערך המכירות ועד לחתימה על הסכם מכר. כמובן שלאורך כל התהליך היזם מעודכן באופן שוטף בקצב המכירות.
בניית אסטרטגיה מנצחת
ברשותנו מאגר לקוחות ממוקד, נאמן ופעיל, עם היכרות אישית עם רבים מלקוחותינו, כך נדע לשווק את הפרויקט באופן אפקטיבי ביותר, תוך היכרות מעמיקה עם משרדים שונים ברחבי הארץ והעולם לביצועי שיתופי פעולה.
תכנון תקציב פרסום ושיווק
לצד פעילות השיווק והמכירות אנו גם מבצעים בדיקת נאותות לפרויקטים עבור לקוחותינו, זאת כחלק מהשירות אותו אנו מעניקים, כך הפרויקט ייהנה מחותמת אמינות וחוסן פיננסי המקלים על ביצוע עסקאות.
הקמת מערך שיווק
שורשים מבינה שהפיצוח של כל פרויקט מצוי בפרטים הקטנים כמו גם באנשים הנכונים. בכל פרויקט מתקיימים סיורי שטח ואיתור כלל אנשי המפתח הרלוונטים עבור הצלחת הפרויקט, כולל ועדות קבלה, קליטה, יו״רים, מזכירים מהנדסים וכו׳. בכל פרויקט מוכשר איש מכירות מהמרחב הרלוונטי על מנת להיות מותאם ומקושר לקהל היעד ולניואנסים הקטנים של השטח.
יצירת חומרים שיווקים
שורשים שמה דגש על ערוצי שיווק אפקטיביים. הפרסום הדיגיטלי עולה לאוויר לאחר חריש ומיצוי לקוחות רלוונטיים בשיטת המעגלים כמו גם קבוצות המשויכות כקהל יעד עבור הפרויקט. מערך הפרסום הדיגיטלי, ממקסם וממקד את איכות הפרסום והפניות, זאת באמצעות אופטימיזציה של קמפיינים, תוך מזעור העלויות ליזם ומקסום מחירי המכירה כפי שהוגדר יחד עם היזם בשלב ההקמה.